Generalforsamling og årsskrift 2024

Generalforsamlingen for Egnssamlingens Støtteforening er lige om hjørnet, og det samme er årsskriftet for 2024. Generalforsamlingen finder sted onsdag den 20. marts: der er spisning klokken 18.00, efterfulgt af generalforsamling klokken 19.30. Efter generalforsamlingen er der foredrag af Berno Jacobsen, der fortæller om at vokse op i Saltum omkring 1970.

Husk at tilmelde dig på eller på 98 88 18 75 hvis du vil med til spisning!

Egnssamlingens Årsskrift 2024 vil være klar til generalforsamlingen. Efterfølgende sendes eller leveres det til betalende medlemmer. HUSK at vi har ændret opkrævning, så der ikke længere sendes et girokort ud – du/i skal i stedet betale på nedestående konto før vi sender årsskriftet rundt.

Vil du melde dig ind i Støtteforeningen eller forny dit kontingent, så kontakt os på eller 98 88 18 75.

Du kan betale kontingent på reg. nr. 9070 Konto nr. 156 44 14650, eller på Mobile Pay nummer 26341, men husk at vi også skal bruge dine kontaktoplysninger!